odovzdal do používania košický župan Rudolf Bauer. Obe stavby robila firma CMR, s.r.o. Ľubotice.
"Konečne sa tu dá parkovať bez toho, aby som si zničil perá na aute. Pripomínalo to tu tankodrom, keď pršalo, z auta ste skočili rovno do kaluže," poznamenal na adresu novučkého parkoviska pod nadjazdom Ivan Vincens z pivárne Samson, ktorá sa nachádza ihneď pri ňom. Rovnako sa o vybetónovanej ploche pod nadjazdom vyjadrovali aj ostatní šoféri, ktorí tu potrebujú zastaviť pri návšteve firiem či podnikov v okolí.
Do komplexnej rekonštrukcie trebišovského nadjazdu sa stavbári pustili ešte v júli 2002 - jeho investorom bola Slovenská správa ciest Bratislava. Investorstvo v januári 2004 prešlo na KSK. Oba jazdné pruhy samotného nadjazdu boli funkčné už vlani, tento rok stavbári dokončovali chodníky, zábradlia, prístupové schodíky a spevnené plochy pod nadjazdom. Podľa vedúceho odboru dopravy KSK Antonína Reisingera sa pôvodný rozpočet 26,6 milióna korún na základe dodatkov zvýšil na viac ako 39 miliónov. "Kraj na tejto sume participoval čiastkou takmer 14 miliónov korún," uviedol.
Pavlovský most začali opravovať v auguste 2003 s pôvodným rozpočtom asi 23 miliónov korún. "Aj tu sme priebežne podpisovali dodatky k zmluvám a upravovali náklady, ktoré celkovo dosiahli 26, 4 milióna korún," dodal Reisinger. Z tejto sumy krajská samospráva uhradila 19,4 milióna korún.
Autor: lyv
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy zo Zemplína nájdete na Korzári Zemplín.