z ich strany k pochybeniu. Podľa vedúceho zimného štadióna Daniela Terezku je málo pravdepodobné, žeby ktokoľvek zo zamestnancov predával lístky spoločnosti YAZAKI. Jedným dychom však dodávajú, že ak sa niekomu z nich preukáže vina, sú voči zamestnancom pripravení postupovať nekompromisne.
Na celý problém okolo predaja lístkov upozornil náš denník po viacerých sťažnostiach Michalovčanov. Tvrdili, že namiesto klasického lístka z registračnej pokladne dostali lístky firmy YAZAKI, ktorá ich vlani zakúpila pre svojich zamestnancov. Podľa vyjadrenia zástupcu odborovej organizácie YAZAKI Jaroslava Jenčíka, lístky nemali TaZS predávať a už vôbec nemali byť v obehu, pretože od januára odbory zaviedli nový systém pre uhrádzanie služieb svojim členom. Technické služby mesta s týmto tvrdením nesúhlasia. „Je pravdou, že od začiatku roka sme po vzájomnej dohode s YAZAKI zaviedli nový systém a to, že si ich zamestnanci budú lístky kupovať priamo v pokladni a následne im ich firma preplatí. Zároveň však stále platia lístky, ktoré sme vydali vlani. Sú stále v platnosti až dokonca marca," uviedol Terezka.
Ďalej tvrdí, že je málo pravdepodobné, že by došlo k predaju firemných lístkov YAZAKI z pokladne na štadióne. „Lístky, ktoré si u nás v centrále rezervovali firmy, distribuujeme priamo k nim. Pracovníčka pokladne štadióna s nimi neprichádza do kontaktu, takže ich nemôže ani predávať," argumentoval. Zároveň vylúčil, že pokladňa ešte raz predáva lístky, ktoré odovzdali pri vstupe na štadión zamestnanci firiem. „Služba pri vchode, ktorá kontroluje lístky, ich zároveň znehodnocuje tak, aby sa nedali ešte raz použiť. Môže sa stať, že pri väčšom návale ľudí sa nejaký lístok nezničil, ale pochybujem, že by sa dostal do pokladne a následne sa potom ešte predal," dodal.
Naopak, technické služby majú skúsenosti, že s lístkami „kšeftujú" pred štadiónom deti. „Zamestnanci, ktorí dostali od firiem lístky na korčuľovanie, ich dajú svojim deťom a tie ich potom zvyknú lacnejšie predávať pod cenu náhodným klientom priamo pred štadiónom. Ak ich niekto kúpil od nich, my to ovplyvniť nemôžeme," dodal Terezka. Michalovčania, ktorí sa sťažovali na čudné praktiky na štadióne, však tvrdia, že si lístok zakúpili priamo v pokladni! Podľa riaditeľa TaZS Juraja Baltésza sa vedenie podniku nebráni prijať tvrdé opatrenia, ak detailná kontrola preukáže, že niekto zo zamestnancov naozaj v tomto smere pochybil.
Gordický uzol kauzy, zamotaný tvrdením proti tvrdeniu, vrhá tieň na hospodárenie jedného z mestských podnikov. Rozťať ho môže len dôsledná kontrola, ktorú v ňom plánuje v krátkom čase urobiť hlavná kontrolórka mesta Marta Bobovníková. Po jej ukončení sa k téme vrátime.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy zo Zemplína nájdete na Korzári Zemplín.