Korzár logo Korzár Zemplín

ANKETA

Využívate sezónne výpredaje v obchodoch a hypermarketoch v Zemplíne ? Ste ochotný si postáť na „vytúžený" tovar aj niekoľko hodín v rade ?Jano

Využívate sezónne výpredaje v obchodoch a hypermarketoch v Zemplíne ? Ste ochotný si postáť na „vytúžený" tovar aj niekoľko hodín v rade ?

Jano P.

- Mne takéto výpredaje nič nehovoria. Bývam v Stretave a nechodím často do mesta, len až keď niečo nutne potrebujeme do domácnosti. Nepatrím medzi tých ľudí, ktorí už od rána striehnu na akciový tovar a predierajú sa davom, len aby si niečo uchmatli. Nepovažujem týchto ľudí za bláznov a nie sú podľa mňa ani zmanipulovaní reklamami. Snažia sa len nakúpiť čo najlacnejšie. Niet sa čomu čudovať, veď na východe je peňazí pomenej.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Martina S.

- Momentálne som nezamestnaná, takže peniaze na nejaké veľké nákupy nemám. Preto teraz nestriehnem na žiaden veľký výpredaj. Ale na druhej strane, keď si niečo vezmem do hlavy, alebo mi padne nejaká vec do oka, tak som ochotná si postáť aj v dlhom rade. Nerobí mi to problém. Ako som spomínala, teraz vo veľkom nenakupujem, lebo nepracujem, ale viem pochopiť ľudí, ktorí čakajú na každý výpredaj. Ľuďom dnes záleží na každej korune. Radšej si svoje vytrpia v zime a v tlačenici, keď sa im to oplatí.

Zuzana P.

- Je samozrejme výhodné nakupovať lacnejšie veci. No ale to, čo predviedli Slováci predvčerom v nákupných centrách v Košiciach a Bratislave, nemalo úroveň. Za každú cenu sa doslova byť o vytúžený tovar a pretláčať sa pomedzi ľudí a pokrikovať, to nie. Ľudia pri takých akciách niekedy strácajú hlavu a prestávajú byť voči sebe tolerantní. Proti výpredajom v zásade nič nemám, na nich predsa ušetríme, veď peňazí nikdy nie je dosť.

SkryťVypnúť reklamu

Miloš M.

- Sledujem pravidelne letáky, ktoré nám vhadzujú do schránok, kde sa snažia hypermarkety upozorniť na ich akciový tovar. Zaujíma ma skôr oblečenie a elektronika. Hlavným kritériom nie je pre mňa cena, ale skôr široká ponuka, výber. To neznamená, že mám veľa peňazí a je mi jedno, čo koľko stojí, to nie. Ja sa vyberám na nákupy, len keď som pri peniazoch. Nie som ovplyvnený akciovými termínmi. Napríklad niekedy veľký výpredaj nevyužijem a kúpim si ten istý tovar o pár týždňov možno o niečo drahšie. Ak natrafím na akciu, je to pre mňa len

výhoda.

Autor: mpo

Najčítanejšie na Zemplín Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 766
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 272
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 143
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 254
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 886
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 976
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 824
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 413
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu