Korzár logo Korzár Zemplín

Zapojili sa do súťaže Súboj kapiel

"Garážové skupiny" nemajú veľa príležitostí ako zviditeľniť seba a svoju hudbu aj mimo mesta, z ktorého pochádzajú. Niekedy jediná možná cesta vedie cez snahu zapájať sa do súťaží venovaných objavovaniu mladých perspektívnych hudobných formácií.

Stepaside. Členovia Miro, Žigo, Peťo a Bobo.Stepaside. Členovia Miro, Žigo, Peťo a Bobo. (Zdroj: Blacky)

Aj skupina Stepaside, pochádzajúca z Humenného, zvolila tento spôsob prezentácie, keď sa prihlásila do súťaže Súboj kapiel.

HUMENNÉ. Humenská skupina Stepaside sa minulý týždeň zúčastnila súťaže Súboj kapiel, ktorú v Prešove organizoval majiteľ tamojšieho klubu. Cieľom súťaže bolo spomedzi osemnástich skupín z celého Slovenska vybrať tri, ktoré si zahrajú na prešovskom festivale Dobré leto a jednu víťaznú, ktorá dostane možnosť nahrať singel v profesionálnom nahrávacom štúdiu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zámer bol spočiatku iný

Stepaside v zložení Miro Selecký (spev, elektrická gitara), Ján Kováč (elektrická gitara), Peter Kováč (basgitara) a Tomáš Lebloch (bicie) sa na podobnej súťaži zúčastnili po prvýkrát. "Ak mám byť úprimný, tak náš pôvodný zámer bol trocha iný, než prihlásiť sa do súťaže. Mali sme záujem zahrať si na festivale Dobrý festival a zistili sme, že cesta naň vedie práve cez Súboj kapiel. Povedali sme si teda, že to skúsime a prihlásili sa do nej," vysvetľuje úmysel skupiny spevák Miro.

SkryťVypnúť reklamu

Fanúšikovia z Humenného

Členovia skupiny však do Prešova necestovali sami. Sprevádzali ich aj verní fanúšikovia, ktorí dorazili na piatich autách. "Chcel som ich podporiť a dať im najavo, že ma ich hudba oslovila," komentuje svoju účasť na koncerte Humenčan Peter

Dodáva že "koncert som si užíval. Dokonca až tak, že ma na druhý deň od tancovania bolel chrbát."

Prítomnosť obdivovateľov si uvedomovala aj samotná skupina. Humenčania im vytvorili perfektnú domácu atmosféru. "Hralo sa mi úžasne, až na to teplo v sále. A najviac ma podporilo to, že tam boli ´kamoši´, veď kto iný," oceňuje priazeň priateľov basgitarista Peťo.

Ako to dopadlo?

Humenská skupina Stepaside sa medzi troch najlepších nakoniec nedostala. Avšak Miro to nevníma ako prehru: "Sme radi, že sme sa Súboja kapiel zúčastnili, pretože každá skúsenosť má pre nás význam."

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Alexandra Varcholová

Najčítanejšie na Zemplín Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 896
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 424
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 148
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 266
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 544
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 075
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 926
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 634
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu