HUMENNÉ.
Klientske centrum zriadilo mesto na zjednodušenie vybavovania bežných potvrdení, či overovania listín a dokumentov. Výstavba centra prebiehala v dvoch etapách v období rokov 2009 – 2011.
Po rekonštrukcii centrum rozšírili a vybavili novou výpočtovou technikou. Kým v nedávnej minulosti v klientskom centre fungovala iba podateľňa a pokladňa, teraz sú občanom k dispozícii piati odborne vyškolení pracovníci.
Podľa informácií Michaly Mackovej z tlačového referátu magistrátu občania si môžu vybaviť potvrdenia a záležitosti patriace do správy finančného odboru, odboru správy majetku, mestských organizácií a podnikateľskej činnosti, odboru územného plánovania a výstavby, odboru dopravy, životného prostredia a mestskej zelene.
K dispozícii je podateľňa a overovanie podpisov a listín. Občania tak nemusia chodiť po úrade a potrebnú agendu si môžu vybaviť z jednej centrálnej kancelárie.
Autor: jo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy zo Zemplína nájdete na Korzári Zemplín.