HUMENNÉ. Humenskí primátorskí kandidáti sa prikrývajú len takou perinou, na akú majú. Páči sa im stretávať sa s ľuďmi a diskutovať s nimi. Zdôrazňujú to v odpovedi na otázku, čo ešte do kampane chystajú.
Michal Babin (KDH) bol v odpovedi stručný. „Na nijaké veľké akcie sa nechystám, pretože na ne nemám peniaze. Sústredím sa najmä na predstavenie svojho volebného programu, kde zhrniem všetko, čo by som rád pre občanov mesta urobil,“ povedal.
Ivan Hopta (Úsvit) tiež zdôrazňuje skromnosť svojej kampane. „Vzhľadom na skutočnosť, že na rozdiel od viacerých iných kandidátov ma nesponzoruje žiaden podnikateľ, ani podnikateľské zoskupenia, celá moja kampaň bude skromná a založená skôr na osobnom kontakte s ľuďmi. Myslím si, že Humenčania, vrátane našich dôchodcov, sú dostatočne múdri, aby sa nenechali kúpiť sľubmi a podujatiami, ktoré deň po voľbách skončia,“ hovorí.
„Budem vyzývať obyvateľov nášho mesta, aby svoj hlas, obrazne povedané, nepredali za pivo či kúsok klobásy,“ zdôrazňuje. Je presvedčený o tom, že s ľuďmi treba pracovať celé štyri roky. „Nielen mesiac pred voľbami, a to ešte tak, že mestské podujatia sa zneužívajú na propagáciu výlučne súčasnej primátorky a kandidátov strany Smer,“ dodáva.
Počkajú na začiatok kampane
Marián Kováč (TIP) sa ku kampani stavia pragmaticky. „Čo ešte v primátorskej kampani budem robiť? No, podľa mne dostupných informácii kampaň začína až 29. októbra. Mýlim sa!? Takže sme iba na začiatku,“ hovorí.
Robiť bude to, čo po celý čas. „Stretávať sa s ľuďmi a rozprávať sa na tému, čo by pomohlo nášmu mestu.“
Ivan Pajtaš (NEKA) tiež zdôrazňuje oficiálny začiatok kampane. „Podľa zákona sa začína oficiálne 29. októbra. Aktivity sa začnú až po spomínanom dátume stretnutiami s občanmi mesta,“ hovorí.
„Pripravujem jeden celomestský míting na 5. novembra, o ktorom budem občanov včas informovať. Keďže nemám financie nazvyš, ako niektorí iní, moja kampaň bude skromná,“ dodáva.
Stretávať sa, diskutovať
Nezávislý kandidát Jozef Seman má do volieb v pláne len podobné stretávanie sa s ľuďmi, ako doteraz.
„To znamená v menších podnikoch a prevádzkach, kde sa ich snažíme osloviť reálnymi víziami a nie megalomanským programom. Každý víkend – piatok, sobota - bude nejaká akcia a pozvánky vždy uverejním na svojej stránke na sociálnej sieti,“ spresňuje.
Miroslava Zajcevová (NEKA) chystá v závere kampane akcie, ktoré zdôrazňujú najväčší problém mesta Humenné a jeho možné riešenia.
„Ide o vysokú nezamestnanosť a vytváranie nových pracovných miest. Rada by som s ľuďmi o tomto probléme diskutovala a ukázala im možnosti, ktoré reálne existujú,“ zdôrazňuje.
„Riešenie nezamestnanosti považujem za prioritu, ktorou by som sa po zvolení prvotne zaoberala, a preto aj poslednú časť kampane upriamim týmto smerom,“ dodáva.
Jana Vaľová (Smer) na našu otázku nereagovala.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy zo Zemplína nájdete na Korzári Zemplín.