Korzár logo Korzár Zemplín

Či je slnečno a či bijú hromy

V jesennej časti tohto súťažného ročníka v III. lige Východ rekord návštevy drží MFK Snina.

Prídavné meno „skalný“ sa stupňuje zriedkakedy. Druhý stupeň „skalnejší“ je temer nepoužiteľný, ale „najskalnejší“ v zmysle slova najvernejší už áno.

Napríklad v súvise s fanúšikovskou vernosťou, keď ľudia chodia na futbal, či je slnečno a či lietajú hromy-blesky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na mnohých miestach vidieť „dobrú“ návštevu, len keď sa futbalistom darí. Keď sa nevedie, zostávajú ľudia radšej doma.

V Snine je už tradičný ten prvý prípad.

V jesennej časti tohto súťažného ročníka v III. lige Východ rekord návštevy drží MFK Snina. Na zápase 16. kola so susedmi z Humenného sa v hľadisku tiesnilo 1 200 futbalových fanúšikov.

SkryťVypnúť reklamu

Návštevy Sninčanom závidia aj kluby z vyšších súťaží. Na zápasy MFK Snina prišlo v jeseni 5 950 divákov, čo je v priemere na jeden zápas 744. Najmenej divákov v jesennej časti bolo na zápasoch 1. FC Tatran Prešov B 810.

Na osem zápasov veľmi málo. Len trochu viac, ako v Snine na jediné priemerné súťažné stretnutie.

Sninčania majú radi futbal. Už sa nevedia dočkať, keď sa na domácom štadióne MFK stretne 22. marca o 15. hodine s lídrom súťaže 1. FC Tatran Prešov B. Skalní zostávajú skalní. A najskalnejší prídu, aj keby zhora padali sekery.

Najčítanejšie na Zemplín Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 930
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 469
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 149
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 270
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 478
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 101
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 944
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 681
  1. Adriana Kerestešová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  2. Jozef Varga: Poklony Fica diktátorom platíme z nášho spoločného...
  3. Mária Romaňáková: Prestáva sa čítať malým deťom?
  4. Anna Miľanová: Nestačí len vyžadovať lepšiu spoločnosť, ale aj pre ňu niečo dobré robiť...
  5. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  6. Štefan Šturdzík: Zázračné chudnutie alebo naberanie svalov neexistuje.
  7. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 2
  8. Imunoblog: Viete, ako sa prirodzene chrániť pred slnkom?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 719
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 770
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 589
  4. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 8 392
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 121
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 396
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 135
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 484
  1. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  2. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  3. Tupou Ceruzou: Pandemická
  4. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  5. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  6. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  7. Tupou Ceruzou: Krížovka
  8. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Adriana Kerestešová: Bol raz jeden bohatý človek, ktorý pred chudobou zatváral oči
  2. Jozef Varga: Poklony Fica diktátorom platíme z nášho spoločného...
  3. Mária Romaňáková: Prestáva sa čítať malým deťom?
  4. Anna Miľanová: Nestačí len vyžadovať lepšiu spoločnosť, ale aj pre ňu niečo dobré robiť...
  5. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  6. Štefan Šturdzík: Zázračné chudnutie alebo naberanie svalov neexistuje.
  7. Branislav Hláčik: Nedotknuteľná - kapitola 2
  8. Imunoblog: Viete, ako sa prirodzene chrániť pred slnkom?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 719
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 770
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 589
  4. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 8 392
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 121
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 396
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 135
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 6 484
  1. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  2. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  3. Tupou Ceruzou: Pandemická
  4. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  5. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  6. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  7. Tupou Ceruzou: Krížovka
  8. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť?

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu